Saturday, November 13, 2010

Produk Untuk Mengembalikan Keperawanan Wanita

Kembalikan Keperawanan mu, Bagaikan Dara…

ungkapan ini bukan gimik, bukan gurauan, pada yang mencuba pasti akan setia hingga ke akhirnya...izinkan saya berkongsi dgn kaum hawa mengenai produk ini yang insya'allah mampu membahagiakan lagi hubungan suci suami dan isteri

" Hubungan intim antara suami isteri adalah salah satu kebahagiaan dalam rumahtangga. Keupayaan suami dan isteri untuk memberikan kepuasan kepada pasangan masing-masing amat penting. Keupayaan ini berkait rapat dengan kondisi alat kelamin. Vagina yang ketat dapat memberikan lebih kepuasan bukan sahaja kepada suami tetapi isteri itu sendiri. Bagaimana untuk mendapatkan vagina yang ketat?, terutamanya untuk wanita yang telah melahirkan anak? Jawapannya ialah dengan menggunakan Aimey Virgin Gel, InsyaALLAH... "


Aimey Virgin Gel yang dirumus khas untuk wanita yang mendambakan kepuasan dan kehangatan bersama, diperkaya dengan ekstrak herba Manjakani (Quercus infectoria), Pueraria mirifica dan Sireh (Piper betle L.) yang terbukti sejak turun temurun untuk penjagaan intim wanita.
Aimey Virgin Gel berfungsi mengetatkan vagina dan sebagai pelincir semasa bersama. Ia juga bertindak sebagai anti bakteria serta mampu mengatasi masalah keputihan. Sangat sesuai digunakan bagi wanita selepas bersalin.


HARGA : RM32.90 (SM) / RM34.90 (SS)
(tidak termasuk kos pos)


CARA UNTUK ORDER:

1. Contact saya melalui FB/SMS/CALL/EMAIL
2. Saya akan confirmkan availability
3. Buat bayaran dan inform saya dengan menyertakan bukti pembayaran
4. Beri details anda and saya akan post kan produk dengan seberapa segera!
5.Insyallah akan sampai pada 3 hari bekerja

CONTACT DETAILS:
HP: 019-2817880 / 019-3727393

EMAIL:
csc.cheras@gmail.com


FACEBOOK:
Rohani Razak

BANK DETAILS:
MAYBANK:
1628-2500-7010

CIMB:
1210-0030-9565-25


No comments:

Post a Comment